Sunday, 29 July 2012

lakalakalaksuper ! "D

        wahhhhhhh , sekali lagi bate bertitah ! :D hahah ! wehhh , korang puase ? :D haha ! haha ! penjam celik penjam celik dah puase :D haha ! hari tahu baju raye aku warne kelabu , korang pulak ? ahh , mesti warne panas punye :D ahh ? warne panas ape tuh ? -,- haha ! haih , raye tahun nak balik kampung ke tak ah , kalau aku mesti masyukkk punye , kalau tak pisang lah jawapnye :D haha ! haih , nampak gayenye aku raye sorang lah tahu ni :')b orang lain semua raye dengan kesakih masing-2 tapi ? :'D haha ! ahhhh itu tak penting semua tuh yang penting member aku kan ade ape guno , betol ? :'D haha , haih tahun ni aku rase nak bende yang baru lah , baju baru , seluar baru seluar dalam baru , baju dalam baru , kawan baru and guitar baru haha ! boleh ? haha bodoh jee , :D weh aku mintak maaf kalau selame aku ade buat silap kat korang , aku yang manusia biase ^_^ hah ! 0.0 haha ! aku dah takder idea nak cakap ape . bye ! selamat hari rayooo ! :D maaf zaih and makkau ! :D hahahah ! *baru mintak maaf dah buat dose ^_^ haha muah sikit !